Kapoenen (1e en 2e leerjaar)

De Kapoenen is de tak voor de allerkleinsten. Het leven van een kapoen (1e en 2e leerjaars) is er één vol spel, fantasie, creativiteit en expressie.
> Meer

Wouters (3e, 4e en 5e leerjaar)

Wouters krijgen ruimte en kansen om dingen uit te proberen en van elkaar te leren. Ze verleggen hun grenzen, halen kattenkwaad uit en kunnen vooral onbezorgd spelen.
> Meer

Jonggivers (6e leerjaar, 1e en 2e middelbaar)

Jonggivers krijgen een waaier van mogelijkheden om mee te beslissen, zelf de handen uit de mouwen te steken en allerlei vaardigheden onder de knie te krijgen.
> Meer

Givers (3e, 4e en 5e middelbaar)

Givers trekken samen op, hun vrienden zijn heilig. Ze hechten heel veel belang aan de groepssfeer. Van hun leiding krijgen ze alle mogelijkheden, ervaringen, spanning en enthousiasme die ze alleen binnen scouting kunnen vinden.

Jin (6e middelbaar)

Jin, Jij en Ik een Noodzaak. Als jin sta je op een grens: die tussen lid en leiding. In hun eigen 'jonge' stijl werken ze gekke activiteiten, projecten en zelfs hun kamp uit.

> Meer

Elke week staan de enthousiaste leiders en leidsters klaar om de leden op te vangen. Ze bereiden de activiteiten zo creatief en origineel mogelijk voor, opdat hun kadeeën er zo veel mogelijk genot zouden van hebben.