Overgang 2023 (Nieuw concept!)

OVERGANG 2023

Een nieuw scoutsjaar een nieuw idee. Geen hesp aan 't spit, maar eetkraampjes, muziek en veel sfeer rond onze centrale tent op zaterdagavond.

Wat staat er op het programma?

Wanneer de leden met een laatste kreet hun eerste activiteit afsluiten, wordt om 17u30 het startschot voor de aperitief gegeven. Samen drinken we een drankje en is er tijd om bij te praten met leden, leiding, ouders, vzw-leden... Kortom, met iedereen die de scouts genegen is.

Vanaf 18u kan je de eerste honger stillen aan verschillende eetkraampjes. We voorzien een artisanale hamburger (er is ook een vegetarische optie), een vegetarische pasta en frietjes. zin om alles uit te proberen? Geen probleem, je mag à volonté. Ook een stukje taart als dessert en (Irish) koffie mogen niet ontbreken. Kan bake-off Vlaanderen nog iets van je leren? Geef je dan zeker op als taartenbakker bij je inschrijving!

Een echte scoutsband zorgt voor muzikale gezelligheid en zet om 22u een speciaal nummer in: het avondlied!
En voor de sfeer rekenen we ook op jullie talent!
Kan jij je publiek een kwartiertje vermaken of verwonderen? Ben je een singer-songwriter, een bodemloos moppenvat, een getalenteerd vuurspuwer of ...? Laat het ons weten via [email protected]! Jij krijgt van ons dan de arena (één of meerdere keren) een kwartiertje ter beschikking, inclusief een enthousiast publiek! Zie het als de laatste kampavond, maar dan zonder groot kampvuur.

Hopelijk mogen we jou ook verwelkomen?

Inschrijven doe je hier (bit.ly/overgangscoutszingem):